SNĚHOVÉ PUSINKY


Malá líbezná cukrátka v podobě pusinek najdou uplatnění na Vašem stole i u jiných příležitostí během roku, přesto jsou pro mnohé neodmyslitelnou součástí vánočního cukroví. Jejich příprava je víc než jednoduchá a suroviny oproti jiným druhům vyjdou jen na pár korun.
Ingredience:
6 bílků,
100 g krystalového cukru,
200 g moučkového cukru.
Ve vodní lázni vyšlehejte bílky s krystalovým cukrem do husté pěny a do rozpuštění cukru. Do vyšlehané pěny vmíchejte moučkový cukr. Směsí naplňte cukrářský sáček a na plechu s pečícím papírem tvořte malé pusinky. Pečte na 140°C a hned stáhněte teplotu na 120°C a hodinu sušte v troubě. Poté troubu vypněte a s pootevřenými dvířky nechte pusinky do rána v troubě.



6 komentářů:

  1. Dobry den :) prave jsem dodelala jednu varku podle sveho receptu, ale ty vade vypadaji uchvatne. Prosim je mozne delat i z polovicni davky pokud dam polovinu od veskerych surovin? :) a jeste, ten mouckovy cukr se uz poze vmichava napr pomoci sterky nebo je take mozne jej jeste slehat metlickami. Mate je prekrasne!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den Magdaléno, běžně si zmenšuju dávky, podle toho, kolik mám doma surovin :). Aspoň jich nebudes mít tolik! A ano, moučkový cukr už jen pouze opatrně zamíchám do vyšlehané pěny metličkou.
      Děkuji moc a krásnou adventní neděli
      Petra

      Vymazat
  2. Jste úchvatná !:) během jednoho večeru jsem začala sledovat Váš blog, Váš instagram, blog Vaší dcery, instagram Vaší dcery a jsem Vámi dvěma naprosto unešena. :) Co se týče Vašich jídel, tak jsou opravdu naprosto překrásná a už se těším, jak budu postupně zkoušet Vaše recepty a následně se tak chlubit na mém blogu s odkazem na Vaši nejlepší blogerskou kuchařku !:)
    www.pinkpo.blogspot.cz :) krásné svátky!

    OdpovědětVymazat
  3. Vaše pusinky jsem již zkusila a budu ráda, když si o nich přečtete můj článek :) http://pinkpo.blogspot.cz/2014/12/hledani-receptu-na-snehove-pusinky.html#more zmínila jsem zde i Váš blog a instagram a také blog a instagram Vaší dcery:)

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý den, prosím Vás v čem pusinky uchováváte, jednou se mi stalo, že jsem je dala do krabice a vytáhla kus slepených pusinek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Buď je dám opatrně do sáčku na suchý zip z ikea, a nebo do plastových krabiček s víčkem na zacvaknutí. Pusinky nesmí být ve vlhku, proto se Vám slepily.

      Vymazat