SEMIFREDDO S MALINAMI

Mám pro vás jeden báječný tip. Konečně jsem přišla na to, kde seženu tu nejlepší zmrzlinu. A že mi to trvalo zatraceně dlouho! Musela jsem se projíst všemi nanuky, Hájky, Haagen Dazs, Ben & Jerry's, Marks & Spencery a tak dále, abych pochopila, že to nejlepší dostanu opět - jak jinak - doma. Slavné, famózní a především velmi jednoduché semifreddo (aneb "polozmrzlý" dezert) se mi dlouho vyhýbalo, až doteď. Bohužel (dělám ho nějak často) i bohudík (aspoň už nemusím ochutnávat tolik druhů těch tučných a sladkých lákadel). 
Ingredience:
0, 5 l smetany ke šlehání (nejlépe 33%)
3 vejce 
150 g cukru krupice
1/2 vanilkového lusku
maliny (čerstvé nebo mražené)

Nejprve si ušlehejte šlehačku. Pak se vrhněte na šlehání bílků na sníh, žloutky utřete s cukrem a zrníčky vanilkového lusku a vše velmi jemně smíchejte dohromady. Sníh přidejte jako poslední a buďte k němu obzvlášť něžní. Klidně mu zkuste povyprávět nějakou pohádku, třeba to pozitivně ovlivní výsledek. Přimíchejte maliny a do formy předem vyložené potravinářskou folií, jež přesahuje okraje formy tak, abyste do ní pak semifreddo jednodušše zabalili, směs přelijte. Celý výtvor přesuňte minimálně na 6 hodin do mrazáku a před podáváním nechte chvíli povolit. 

Žádné komentáře:

Okomentovat